Grisar våfflor och älskade ungar...

På tisdag den 29e åkte jag å Madicken te rosenhill å hälse på. Där va vi typ ett bra tag å sen drog vi te gravåsöa allihop. Kristian sprang ju dit han da såklart. De behöver ingen större bil de eftersom han springer överallt dit han ska 😝😂👍
Carro å Emil å Loui å Ozzy kom dit en tur . Sen kom mamma dit en tur. Å sen kom Micke dit en tur. Va så himla otroligt gött å bada 😃
Madicken älskar verkligen att bada i sjön 

Onsdag den 30e
Nu har mamma å Royne åkt på semester så vi blev djurvakter jag å mina syskon...
Madicken matar monstergrisarna hon 😜

Sen åkte vi å hälsa på Karin Berglund och kolla in hennes nya häst. Söta Carylina eller hur det stavas. Jättesöt arabmärr😍

Sen blev dä hem å vila å sen te gunnarskog hembygdsgård där världens bästa farmor bjöd alla på våfflor😊😍

Kusinkort tog vi å 💜💜💜

Typ ingen titta in i kameran 😂😂😂

Lite bättre kanske 😜😍👍😃😂😘💖 detta ä en hel hög ungar som man bara älskar te Max 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖


Jag å Frida tog oss runt Köppsäng å som avslutning på denna härliga dag 👍😃 bra jobbat av oss ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0