8/7

Gick opp före sju nånting. Duktiga ungen sov te fem. Uppe å åt lite å somna om te strax före sju. Med tanke på att ho sömna så fort ho la hövve på kudden igår kl 19.15 så va dä mkt bra. Men en blir nog utsliten av å va mä pappan när mamman jobbar ☺️

Nån gång ve halv åtta stack jag å Cirre ut å sprang, ångrade mig dock att han fick bli mä. Orutinerat av mig. Va alldeles för varmt.. 
Vi drog Köppsäng ibakvarv.. Va mkt jobbigt både psykiskt å fysiskt. Men gött efter. Cirre fick svalka sig i bäcken efter å sen va inne med ac på. Då mådde han gött sen.


Sen drog jag å Madicken te körselvika så ho feck premiärbada i sjön. Va lite kallt men ändå kul tyckte hon. Sen hem å stekte blodpudding innan jag drog te jobbet å Micke tog hand om min älskade unge. Jobbigt å åka från henne. 
På hemvägen från jobbet hämtade jag en ny bilbarnstol jag beställt. Känns bra å få ge henne en ny nu när hon växt så. 

Nu ska dä sövas här för imöra ä dä jobb igen.... 

Natta på sä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0