Sövit gött...

När Madicken vakne för möran gick jag in te Micke mä henne å gick å la mig igen. Gött... Söv te runt tiotiden. 
När jag geck opp va Micke å Madicken borte hos farfar te Madicken så då passa jag på å städa hennes rum och tvätta hennes sängkläder... Än sålänge ä dä ganska lättstädat där 😜😂👍

Sen utpå dagen åkte vi te rosenhill jag å skruttan ... Vi skulle ge Levi en present vi köpt till han. Det va sånna här 

Taste teaser eller va dä nu hette. Dröjer te han kan ha dem men blir bra när han väl kan använda dom. Har köpt te Madicken å. Man lägger nåt ätbart i där så kan de få ut det genom små hål utan å sätta i halsen typ. Superbra grej... 👍👍👍

Madicken å John å Stella bada i pool å. Det va mysigt. 😊

Sen åkte vi te lidl å handla. Madicken ä ju duktig å sitter i kundvagnen nu utan bilbarnstolen. Visst lite vingligt men det går bra med lite stöttning. Hon la sig sen halv åtta å så kom Frida. ho hade köpt mä sig hamburgare mä tillbehör. Suuuuupergött 👍👍👍😊😊😊😊...tusen tack bästa Frida ... Inte nog mä dä. Ho ställde sig å diska sen å 😍😍😍 underbart.. ☺️

Sen flyttade vi hästarna då jag ska börja mä gristerapi för Omik... Ä som typ elchocker för människor.. 😄😜.. Nä ra men jag ska försöka mig på å vänja han vid grisarna... Stackarn ä så rädd.. 😩😞... 
Imöra blir dä jobbing för mig.. 😃😩 både kul å inte. Man blir så van å gå hemma samtidigt som det ä kul å komma ut. Men detta jobbet ä bra . Vi åker ofta hem en stund med jobbet å då har jag lite koll på Micke å Madicken 😜😄😂👍 hahaha... 
Nej nu blir dä natta här... Natti natti... 


Kommentarer
Postat av: Frida

Dä va mycket trevligt att jag fick komma idag igen 😘 å dä ä möe roligare å diska å så hos andra än sig själv 😄👍
Hoppas dä går bra mä omik å grisera snart ☺️

2014-07-07 @ 01:21:12
URL: http://ojvakul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0